Skip to content

Mijn sessie op het congres Digitale Overheid

May 24, 2014

Vorige week gaf ik een presentatie op het Congres Digitale Overheid in het Eye in Amsterdam. Het congres was bedoeld voor overheidsprofessionals die zich bezighouden met alle uitdagingen die de digitalisering met zich meebrengt. Ik was uitgenodigd om deelnemers mee te nemen in de mogelijkheden en kansen van co-creatie. Renée Meijer van de Belastingdienst, één van mijn opdrachtgevers, illustreerde het verhaal met een case die we samen gedaan hadden. Bekijk hieronder het programma van de dag…:

 

Magazine digitale overheid

 

Ik had gekozen voor een interactieve presentatie, zodat deelnemers zelf ook hardop mee konden denken. Op slideshare vind je een samenvatting van de presentatie:

 

 

No comments yet

Leave a Reply

