Skip to content

Vijf grote misverstanden over co-creatie

March 2, 2013

Hoezo?Steeds meer organisaties houden zich bezig met de vraag: hoe kunnen we eindgebruikers op een goede manier betrekken bij onze beslissingen, zodat we succesvoller en beter kunnen innoveren? Co-creatie en communities lijken de heilige graal, maar zijn enkel succesvol met een juiste verwachting en aanpak. In mijn Frankwatching artikel weerleg ik de volgende vijf grote misverstanden hierover:

  1. Co-creatie werkt niet want de consument weet niet wat hij (in de toekomst) wilt
  2. Klanten doen alleen mee als ze iets kunnen winnen
  3. Bij co-creatie verlies je controle over het resultaat
  4. Co-creatie vertraagt innovatie
  5. Consumenten zijn teleurgesteld als je niet kunt maken wat zij willen

Klik hier om naar het artikel te gaan!Frankwatching

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s