Skip to content

Tijd voor een update!

April 17, 2014

Ik ben laatste maanden zo druk bezig met nieuwe Research Community projecten, workshops en events dat posten er even bij in is geschoten. Maar… ik ben weer aan het broeden dus binnenkort komt er een nieuw artikel aan! Bij dezen een korte update van waar ik de afgelopen tijd o.a. mee bezig ben geweest:

  • MWM2LOGOWorkshop Pop-up Community
    “Wat motiveert mensen om actief deel te nemen aan een community?”, Wat is de meerwaarde van een Research Community boven een openbare Community?” en “Past mijn onderzoeksvraag binnen een kwalitatief onderzoek?”. Met deze vragen liepen de deelnemers van onze Pop-up Community workshop ons MWM2 pand binnen: 13 enthousiaste deelnemers uit uiteenlopende branches zoals not for profit (Rode Kruis), telecom (Telfort) en retail (Hema).
    Lees verder…

 

  • V&DCase: V&D proeft online de decembersfeer bij haar klanten!
    Hoe kan V&D een verrassende decemberbeleving creëren op de winkelvloer en in haar communicatie? Om hierachter te komen namen we V&D mee in de beleving van de klant. Hun verhalen bieden nieuwe inzichten en ideeën voor V&D en haar marketingstrategie. Lees verder…

 

  • upc_corporate_bloom_rgb_loCase: De customer journey in kaart gebracht!
    Speciaal voor UPC internetklanten zijn er WifiSpots ontwikkeld. Deze nieuwe dienst is afgelopen jaar door UPC in samenwerking met MWM2 in Zutphen getest. UPC wilde graag inzicht krijgen in de hele customer journey: het gebruik van, de ervaring en de tevredenheid met de nieuwe dienst. Om dit te realiseren hebben wij een tijdelijke Research Community opgezet. Wat leverde dit op? Lees verder…

 

No comments yet

Leave a comment